czwartek, 16 kwietnia 2015

Aktualizacje 15.04.2015r.

Hej!
Dzisiaj twórcy SSO dodali zmianę wyglądu! Szczerze, nie próbowałam jeszcze, ale w stajni macieżystej można zacząć wszystko od nowa! Można zmienić kształt twarzy, ale moja mi się podoba :) Kosztuje to kilka Star Coins, a tu wam daję zdjęcie :
SSO dodali też nowy strój wyścigowy, więc wyścigi wyglądają bardziej atrakcyjnie :D Nie wiem, gdzie można je kupić, ale szacuję, że w każdym mieście, ale niestety nie mogę mieć pewności.

Dodali jeszcze zadania ze Steinem w Stajni Jorvik, ale nie miałam jeszcze czasu na jej wykonanie.

Przeglądając Facebooka, zauważyłam, że niektórzy gracze się skarżą, że AQH wolniej biegną. Nie mam AQH, aby to przyznać, ale może Fjordy lub Konie pełnej krwi angielskiej je mogą wyprzedzić? Podobno tydzień temu AQH z 5 levelem wyprzedziło Fjorda z 15 levelem. Moim zdaniem powinni dodać Haftingery, ale to kiedy indziej :)

A wy? Jakie byście chcieli konie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz